RECENZJA - RESIBO - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA

Hej,
Dziś przychodzę do Was z recenzją Odżywczego balsamu do ciała z firmy Resibo. Jest to polska makra.
Balsam jak zwykle w przypadku firmy Resibo, bo ma bardzo ładny design.  Przyjemnie patrzy się na to opakowanie.  Zamknięty jest w tubce.  Zawiera 200 ml produktu, w jego zapachu wyczuwalny jest kokos. Skład jest w 98,5 % naturalny. 

Przejdźmy do sedna. Co zauważyłam stosując ten balsam ?
ma lekką i przyjemną konsystencję.
z łatwością się rozprowadza na skórze, nawet jeśli weźmiemy niewielką ilość.
szybko się wchłania.
pozostawia przyjemny film na skórze, i lekki blask.
skóra nie lepi sie po nim.
jest wydajny, niewielką ilością można pokryć całe ciało.
skóra po nim jest gładka.
podobno regeneruje skórę, ale ja tego nie mogę stwierdzić, moja skóra w okresie letnim była wyjątkowo w dobrej kondycji w tym roku, może jeszcze kupie ten produkt zimą i wtedy zobaczymy, jak balsam poradzi sobie w tym czasie. 
 Producent zapewnia, że balsam uelastycznia skórę, tutaj też mam mieszane uczucia, szczerze nie zauważyłam, aby elastyczność mojej skóry się poprawiła, ale z drugiej strony przed rozpoczęciem stosowania była elastyczna i taka też pozostała.
opakowanie jest wygodne, chociaż wiadomo to tubka.  Ja powoli dobijam do dna, także myślę, że przy końcówce chcąc nie chcą będę musiała rozciąć opakowanie, aby wydobyć produkt do końca. 


Poniżej wrzucam Wam jeszcze zdjęcie składu i dodatkowe informacje od Producenta:





Podsumowując, polubiłam się z tym balsamem, może nie do końca jestem przekonana o  jego wpływie na regenerację skóry, a szczególnie jej uelastycznienie, ale uważam, że to dobry balsam nawilżający. Z chęcią poddam go testowi jeszcze w okresie zimowym, kiedy moja skóra jest bardziej wymagająca, i zobaczymy jak się spisze. 


Link do strony Producenta:
https://resibo.pl/produkt/11/odzywczy-balsam-do-ciala

Cena: 59 pln

P.S. Jakbyście miały jakieś pytania, piszcie śmiało. 

Do następnego :)


Komentarze

Popularne posty